Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, kad nuo liepos 1 d. gyventojams atveriami visi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatytus saugumo reikalavimus atitinkantys, VMI gyventojų aptarnavimo padaliniai, kuriuose apsilankyti galės tik iš anksto užsiregistravę bei visų saugumo reikalavimų besilaikantys klientai. Tačiau atkreipiame dėmesį, jog gyventojų patogumui, net ir atidarius aptarnavimo padalinius ir toliau visas paslaugas teiksime nuotoliniu būdu, paskambinus telefonu 8 5 2191 777, o konsultacijas mokesčių klausimais – 1882.
„Pastebime, kad nuo birželio 14 d. atvėrus gyventojų aptarnavimo padalinius penkiuose didžiuosiuose šalies miestuose, klientai ir toliau aktyviai naudojasi elektroninėmis ir nuotolinėmis VMI paslaugomis. Taip žymiai paprasčiau ir patogiau, sutaupoma laiko. Iš viso, per kiek daugiau nei dvi savaites, didžiųjų miestų aptarnavimo padaliniuose apsilankė 3000 gyventojų, o nuotolinių paslaugų paskambinus telefonu suteikta 9 kartų daugiau gyventojų – 27 tūkst.“, – sako VMI viršininko pavaduotojas Martynas Endrijaitis, pabrėždamas, kad atvykti „gyvai“ konsultacijai pirmiausiai laukiame tų klientų, kurie neturi galimybės pasinaudoti mūsų paslaugomis per nuotolį, konsultuotis ir gauti reikiamą pagalbą telefonu.
Registruotis vizitui galima nuo šiandien bendruoju VMI paslaugų telefonu 8 5 2191 777 nurodant, į kurį padalinį pageidautų atvykti. Atkreipiame dėmesį, kad Skuodo, Šilalės, Pagėgių, Birštono, Kazlų Rūdos, Kalvarijos gyventojų aptarnavimo padaliniuose dėl nustatytų saugumo reikalavimų kol kas teikiamos tik nuotolinės VMI paslaugos.
VMI primena, kad užsiregistravusieji į aptarnavimo padalinį, vizito dieną kviečiami atvykti punktualiai sutartu laiku, bet ne anksčiau nei likus 5-7 min. iki numatyto laiko. Klientų aptarnavimo padaliniuose lankytojai aptarnaujami laikanti Vyriausybės nustatytų reikalavimų, tarp jų – laikytis saugaus ne mažesnio kaip 2 metrų atstumo nuo kitų asmenų, higienos reikalavimų, dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones.
VMI ir toliau skatina gyventojus naudotis jos teikiamomis elektroninėmis paslaugomis. Taip pat gyventojams teikiamos nuotolinės paslaugos paskambinus telefonu 8 5 2191 777. Mokesčių klausimais konsultacijos teikiamos paskambinus 1882 (+370 5 260 5060).
Krovinio pervežimas gali būti svarbi ir atsakinga užduotis, ypač, jei reikia užtikrinti, kad krovinys bus pristatytas saugiai ir » Daugiau
bus aspektas, renkantis mini krautuvą kasimo darbams. Variklio galia tiesiogiai įtakoja krautuvo darbines galimybes – kuo galingesnis variklis, » Daugiau
Gamybos pramonė nuolat evoliucionuoja, o technologijų pažanga suteikia įmonėms galimybę efektyviau valdyti savo procesus. Modernios gamybos valdymo sistemos » Daugiau
Automobilių veiklos nuoma tampa vis populiaresniu pasirinkimu tarp įmonių savininkų. Šis sprendimas leidžia įmonėms naudotis naujais automobiliais be » Daugiau
„Citadele“ banko mokėjimų techninis sprendimas „Klix“ pristato naują paslaugą – paskolų palyginimo platformą. Ji klientams suteiks galimybę gauti » Daugiau
Pirkinių vežimėliai atlieka svarbų vaidmenį gerinant mažmeninės prekybos klientų patirtį – nuo srauto mažinimo prie praėjimo iki didesnių » Daugiau
Įmonės plėtra yra svarbus ir sudėtingas procesas, kuris reikalauja ne tik gerai apgalvotos strategijos, bet ir tinkamo finansavimo. » Daugiau
Įmonėms augant ir pramonės šakoms transformuojantis, svarbiausia suprasti ir pasirinkti tinkamą organizacinę struktūrą. Tai administracinis sprendimas, kuriuo įmonės » Daugiau
Verslo populiarinimas internete tapo neišvengiama sėkmingos vykdomos veiklos strategijos dalimi šiuolaikiniame pasaulyje. Didėjantis interneto naudojimas ir nuolatinis technologijų » Daugiau
Kiekviena transporto užduotis yra unikali, o jos organizavimo sudėtingumas priklauso nuo daugelio veiksnių. Sudėtingesni visada apima, be kita » Daugiau
Parašykite komentarą