Sėkmingos marketingo pagrindas – rasti tinkamą marketingo strategiją, įskaitant žinutę, laiką ir bendravimo būdą, kad pasiektumėte vartotojus ir padarytumėte jiems įtaką.
Marketingo apibrėžimas
Marketingas – tai procesas, kurio metu vartotojams aiškinama, kodėl jie turėtų rinktis jūsų produktą ar paslaugą, o ne konkurentų produktus ar paslaugas, ir yra įtikinamo bendravimo forma. Ją sudaro visi procesai, susiję su produkto ar paslaugos perdavimu iš jūsų įmonės vartotojui. Marketingas apima produkto ar paslaugos koncepcijos sukūrimą, nustatymą, kas gali jį įsigyti, reklamą ir judėjimą atitinkamais pardavimo kanalais. Yra trys pagrindiniai marketingo tikslai:
- pritraukti tikslinės rinkos dėmesį
- įtikinti vartotoją įsigyti jūsų produktą
- Pasiūlyti vartotojui konkretų, mažai rizikingą veiksmą, kurį lengva atlikti
Jei jūsų verslo tikslas – parduoti daugiau produktų ar paslaugų, marketingas yra tai, kas padeda jums pasiekti šį tikslą. Viskas, ką naudojate bendraudami su savo klientais taip, kad įtikintumėte juos pirkti jūsų produktus ar paslaugas, yra marketingas, įskaitant reklamą, socialinę žiniasklaidą, kuponus, išpardavimus ir net tai, kaip rodomi produktai.
Keturi marketingo etapai
Įmonės turi pereiti kelis marketingo etapus, kad užtikrintų, jog jų produktai ar paslaugos būtų paruošti pardavimui.
Idėja: Marketingas prasideda tada, kai sukuriama produkto ar paslaugos idėja. Prieš pradėdami prekiauti produktu ar paslaugomis, turite nuspręsti, ką parduodate, kiek variantų yra, kaip jis bus supakuotas ir pateiktas vartotojams.
Tyrimai ir bandymai: Prieš paskelbdami savo idėją viešai, turėtumėte atlikti marketingo tyrimus ir bandymus. Marketingo skyriai paprastai naujų produktų koncepcijas išbando naudodamiesi tikslinėmis grupėmis ir apklausomis, kad nustatytų vartotojų susidomėjimą, patobulintų produktų idėjas ir nustatytų, kokią kainą nustatyti. Konkurentų tyrimai gali padėti nustatyti optimalią kainą ir sukurti idėjų, kaip pozicionuoti savo prekės ženklą esamoje rinkoje.
Reklama: Tyrimų metu surinkta informacija padės nustatyti marketingo strategiją ir sukurti reklamos kampaniją. Kampanijos gali apimti įvairias žiniasklaidos priemones, renginius, tiesioginę reklamą, mokamą partnerystę, ryšius su visuomene ir kt. Prieš pradėdami reklamos kampaniją, nustatykite konkrečius kriterijus, pagal kuriuos galėsite įvertinti tos reklamos kampanijos veiksmingumą.
Pardavimas: Nustatykite, kur ir kaip planuojate parduoti klientams. Pavyzdžiui, plataus vartojimo prekių bendrovės parduoda prekes didmenininkams, kurie jas parduoda mažmenininkams. Pramonės rinkoje pirkimo procesas yra ilgesnis ir jame dalyvauja daugiau sprendimus priimančių asmenų. Galite pardavinėti vietoje, šalyje ar net tarptautiniu mastu, o kai kurios įmonės savo produktus ar paslaugas parduoda tik internetu. Jūsų platinimo ir pardavimo kanalai turi įtakos tam, kas, kada ir kaip perka jūsų gaminius.
Reklamos tipai
Yra daugybė reklamos rūšių, kurias galite naudoti savo verslui reklamuoti, supažindinti klientus su savo produktais ir didinti pardavimus. Spaudos, radijo ir televizijos kampanijos yra reklamos rūšys, taip pat tiesioginis paštas, elektroninis paštas ir interneto marketingas. Jei turite interneto svetainę, ji turėtų būti optimizuota paieškai, kad klientai ją rastų naudodamiesi tokiomis paieškos sistemomis kaip „Google“, „Yahoo!“ ir „Bing“. Naujienlaiškiai, pranešimai spaudai ir straipsniai taip pat yra marketingo formos, naudojamos siekiant pritraukti potencialius klientus ir generuoti pardavimus. Kai kurios įmonės taip pat naudoja rekomendacinę rinkodarą, kai patenkinti klientai rekomenduoja kitus (dažnai už atlygį), kad padidintų verslo apimtis.
Socialinės žiniasklaidos platformų populiarėjimas padidino socialinės žiniasklaidos marketingo svarbą, įskaitant bendravimą su klientais socialinėje žiniasklaidoje, įtikinant juos sekti jūsų įmonę, partnerystę su socialinės žiniasklaidos įtakingais asmenimis per produktų talpinimą ar mokamą rėmimą ir mokėjimą už reklamą tokiose platformose kaip „Facebook“ ar „Instagram“. Pasirinktos reklamos rūšys priklausys nuo jūsų biudžeto, verslo tipo ir jūsų idealių klientų pageidavimų.
Pastaraisiais metais visame pasaulyje, taip pat ir Eurozonoje, centriniai bankai, reaguodami į ekonominius svyravimus bei sparčiai augusią infliaciją, » Daugiau
Ar žinojote, kad kvantinis kompiuteris gali tam tikras užduotis atlikti milijonais kartų greičiau nei tradicinis kompiuteris? Būtent dėl » Daugiau
Krovinio pervežimas gali būti svarbi ir atsakinga užduotis, ypač, jei reikia užtikrinti, kad krovinys bus pristatytas saugiai ir » Daugiau
bus aspektas, renkantis mini krautuvą kasimo darbams. Variklio galia tiesiogiai įtakoja krautuvo darbines galimybes – kuo galingesnis variklis, » Daugiau
Gamybos pramonė nuolat evoliucionuoja, o technologijų pažanga suteikia įmonėms galimybę efektyviau valdyti savo procesus. Modernios gamybos valdymo sistemos » Daugiau
Automobilių veiklos nuoma tampa vis populiaresniu pasirinkimu tarp įmonių savininkų. Šis sprendimas leidžia įmonėms naudotis naujais automobiliais be » Daugiau
„Citadele“ banko mokėjimų techninis sprendimas „Klix“ pristato naują paslaugą – paskolų palyginimo platformą. Ji klientams suteiks galimybę gauti » Daugiau
Pirkinių vežimėliai atlieka svarbų vaidmenį gerinant mažmeninės prekybos klientų patirtį – nuo srauto mažinimo prie praėjimo iki didesnių » Daugiau
Įmonės plėtra yra svarbus ir sudėtingas procesas, kuris reikalauja ne tik gerai apgalvotos strategijos, bet ir tinkamo finansavimo. » Daugiau
Įmonėms augant ir pramonės šakoms transformuojantis, svarbiausia suprasti ir pasirinkti tinkamą organizacinę struktūrą. Tai administracinis sprendimas, kuriuo įmonės » Daugiau
Parašykite komentarą